- WTF !?

Igår blev en kvinna här i Skara mördad, på valhall, fast längre upp .
Såg bild på honom nyss och jag har sett honom, när jag skulle upp till Soc en dag . Vet inte vem hon var .
Men redigt läskigt faktiskt . Jävla människor det finns, usch .

Var nyss inne i duschen, redigt skönt må jag säga ! Varmt och skönt ^^
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, får väl se som man brukar säga !
Igår skrev jag 8julkort, känner mej riktigt duktig . Slog även in 2 julklappar, till far och min syster .
Hoppas bara att jag kommer ihåg att skicka korten sen :P men det blir nog bra .

Pratade med Sabina igår kväll, det va riktigt skönt att få prata av sej lite . Det bästa var att hon sa att hon va stolt över mej, för det jag har klarat av på denna korta tid .
Kändes så sjukt underbart att hon sa det . Hon hade läst min blogg och märkt att jag inte va glad, hon kan höra på min röst genom tele och höra att jag inte mår bra . Lite små läskigt faktiskt . 
Kan ju säga att hon verkligen känner mej !
Ska faktiskt åka upp till henne efter nyår :) Aldrig vart i Sthlm så det ska bli redigt kul !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0