- Atjoo !

Jag har röstat, jag har gjort mitt i detta valet, och visst, det ger mej rätten att diskutera det . Men nu är jag så trött på politik, facebook är fullt med politikgnäll .
Nu är det så att det kommer inte att ändras för att folk sitter på facebook och spottar ut massa gnäll, gå med i någon riktig debatt istället . För på facebook är det fan ingen som debatterar .

Snart ska jag väl försöka sova antar jag, även fast jag har sovit rätt mycket idag så är jag trött iallafall . Fattar inte varför . Stört
Imorgon händer det väl inget, kanske blir en promenad med Sebbebastian . Beror helt på hur jag mår imorgon .
Om jag mår lite pissigt på tisdag så skulle mamma ringa sjukan och se va dom säger . Ska pencillin i 4dagar till, eller jaa 3 blir det ju . På torsdag är skiten slut .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0