- Blod kommer flyta

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att ringa sjukan, måste kolla varför jag har vart förkyld i ½år, tycker inte om detta alls .
Dock är jag rädd för sprutor och troligtvis kommer jag få ta blodprov som alltid när jag är hos sjukan . BLOD KOMMER ATT FLYTA ! (kanske några tårar av rädsla med)

Har inte gjort något alls idag, gick upp, åt frulle, följde med till Coop, sov, blev väckt av bävern och nu sitter jag här . Har mått röv idag så jag har inte ätit något mer än 2mackor .
Så jag ska väl få i mej lite mat sen, försöka iallafall . Blir inte fungrig när jag mår såhär :/

I veckan ska jag åka ut till Coop för att köpa mej en liten Yoda :] såg att dom hade det idag, men självklart så hade inte jag med mej mitt Coopkort eller pengar ! Bajs då . . .

Hade en mycket trevlig kväll med Marie igår :) <3

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Refrein51

many thanks for your dedications to this world

2011-01-26 @ 10:56:23
URL: http://refrein51.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0