- En liten historia

Idag är det 20år sen jag döptes och mina föreldrar gifte sej, nu ska jag berätta den lilla historien .
Ta det lugnt, den är inte så lång ;)

Alla trodde då att det bara var dop. men mina föreldrar, mammas moster och mormor hade planerat annat med !
Dörrarna öppnades och bröllopsmusiken började i kyrkan, alla ställde sej upp och såg extremt förvånade ut .
När dom gick förbi min farbror Pg så sa han till min far: "Din jävel !" Bara för han inte fick fixa någon svensexa för honom ;P 
Så bröllop blev det, dock är ju min mor som mej så självklart sa hon fel när hon skulle upprepa va prällen sa :P 
Men det gick ju bra, dom är fortfarande gifta i 20år . 
Och nu är det ju så att jag har alltid vart så charmig så efter prästen hade slängt vatten på mitt huve och sagt det där så får jag ur mej: "Aah" Jag är fortfarande lika charmig ;)

Jag vet då detta för mina föreldrar har berättat lite och jag har sett filmen

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0