- Feberhallucinationer

Har nu insett att jag har rätt hög feber, fucking jävla hallucinationer ! Usch, inte kul alls :(
Redigt obehagligt .

Idag har jag faktiskt inte gjort nåt, eller jag har duschat och röstat . Sen gick jag och la mej, sov inte ett piss inatt .
Mina ögon svider så fort jag går ut, solen är framme idag . Det gör så ont ! Nu vill inte jag va sjuk längre !

Har inte allt för mycket att göra i veckan, på onsdag ska jag och Sebastian tvätta, DET NI !
Annars blir det nog en mycket mycket lugn vecka, som alltid .
Nee, men jag tänker gå ut och gå oasett vad någon säger, visst jag är sjuk men det är fan inte kul att sitta här hela dagarna !
Och min far va fan ute och plocka svamp när han va sjuk ! Då kan jag allt ta en långpromenad, mår jag skit efter det får jag skylla mej själv ! HA !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0