- FisGris

Japp, det blev en promenad förut med Sebastian och far :) riktigt skönt väder ! Varmt och härligt ^^
Annars gjorde jag inget mer, har vart riktigt dött idag . Åt lite mat förut .
Duschade Sebbebastian med ! Haha det är så kul, han är så söt när han duschar :) han hämta faktiskt handduk när vi sa att vi skulle duscha ;P
Sen fikade vi :) pappa hade köpt det förut när han va på västgötabagarn (väschöttabagarn som vi säger här) riktigt gott :) 
Och nu sitter jag här, letar efter ett hyffsat billigt xBox360 elite, får köpa ett på elgiganten sen när jag har lite mer pengar :/ 

Lägger upp bilder på Sebastian's duschande sen :) lovar att det inte blir några naken bilder ! ;) 

Я люблю Det ni !

Smell you later


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska vara på något ställe i lidköping som heter arcus, får se om det är något att ha! <3

2010-09-02 @ 21:50:03
Postat av: Libannatasha

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-11-30 @ 11:26:07
URL: http://libannatasha.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0