- Fucking jävla penicillin

Blir en vit helg för mej :/ hatar det, jag vill ha öl ! Men billigt blir det ju iallafall .
Fick penicillin idag, blääh .

Beställde nya töjningar idag :) 2 pluggar, en med fjärilar på och en svart tunnel ^^ 185kr blev detta . Så jag kan inte köpa något på ett tag för att kunna betala detta .
Vet inte om jag får några pengar denna månaden :/ får jag inte det så får jag glömma Oktoberfesten i år :(
Blir inge öl på ett tag heller ! Usch, vilken mardröm :'(

Annars i veckan ska jag inte göra något, slå in Marie's presenter bara ;)
Har faktiskt inget att göra, sover ju typ 80% av dagen, orkar inte göra något .


Kunde tydligen inte ladda upp den andra bilden på den svarta tunneln, men fixar bild sen när dom har kommit

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0