- Hatar söndagar

Finns seriöst aldrig något att göra på söndagar ! Hatar det, vafan ska man göra ? Finns inga filmer att kolla på, och jag har fått min dos av filmer redan, kolla på typ 7 filmer när jag va i Skövde . Woho . . .
Gjorde varning för Sebastian skyltar förut :P Dock gick det sjukt snabbt så det va inge kul, vill ha något att göra som tar lång tid !

Hade hög feber förut så gick och la mej efter jag hade duschat, somna direkt ! Blev väckt när vi skulle äta, idag blev det hamburgare, bröd och strips . Åt bara 1 hamburgare, bröd och lite strips . Nej, jag är aneroxia wannabe ! Jag äter bara rätt lite :P

Såhär ser skylten ut :)


Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0