- Ingen vanlig dag

För det är Marie's födelsedag ! :) <3

Idag vaknade jag vid kl2, redigt gött kan jag ju säga då, länge sen jag sova så länge ! Eller det händer att jag sover så länge när jag är i Skövde endast för jag inte vill gå runt i lägenheten själv !
Idag tänkte jag inte göra något, tänkte se hur mycket pengar jag har bara . Det är nog inte mycket alls :/
Hoppas att jag får pengar på fredag, vill verkligen ha öl !

När jag vakna idag så hade jag fått sms av Marie :) hon var jätte glad för sin pressent :D vilket va sjukt gött att höra, jag är sämst på födelsedagar !



Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det fick jag allt :) Du är så snäll Silfver, du ska bara veta hur glad jag blev när jag fick dina presenter. Ingen bryr sig som du! Kortet ska jag allt spara <3

2010-09-22 @ 07:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0