- Inte bra ;P

Var nyss på Coop, skulle egentligen bara ha lypsyl, men ikke ! Det blev: 2 par kallingar, lypsyl, badskum, Ego Women (bok), Aftonbladet, cigg och plåster ;P
Jag ska seriöst inte gå och handla . Inte bra, nu vet ni varför jag bli fattig ;P

Vakna vid 8 :/ kunde ju sova längre men bara för att jag kunde det så vakna jag tidigt ! Vakna av att snoka va full med snor, inte det roligaste faktiskt !
Men jag tänker gå och lägga mej en stund sen faktiskt . Har ju ätit frulle och sådant :) Dock åt jag bröd till frulle det är jag inte van vid längre för jag äter oftast flingor . Så jag har rätt ont i magen och mår lite illa :(
Får skylla mej själv !

Igår skulle ju jag till Sabina en sväng för att träffa henne när hon väl va nere, hon skulle höra av sej när hon hade vaknat .
Dock så gjorde hon inte det, och nu är det så att jag är envis som en get ! Hon sa att hon skulle höra av sej men när hon inte gjorde det så ringde inte jag heller . Sån är jag .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0