- Jo, det va ju eh tah sen !

( Översättning, Ja, det var ju ett tag sen ! )

Har vart i Skövde sen i Tisdag, kom hem vid halv7 förut . Det va faktiskt helt okej, eller visst, vi retas nåt så in i helvete me varandra . Det slutar alltid med att nån är sur, sånt är livet !

Lite släkt är här tills på lördag, tycker inte om det alls faktiskt . Dom tråkar ut mej, jag är inget barn längre så behandla mej inte som det, tack .
Ska väl slänga i mej lite godis om en stund, jag gillar godis :)

Systemet imorgon då ÄNTLIGEN ! Abstinensbäsver är redig jävla pain in tha rumpa !

Jovisst, jag har massor att berätta, men kan inte skriva det här . Förstår inte vart jag hittar dessa människor ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0