- Kallt och jävligt

Vakna av att jag hosta jävel, så jag vandra faktiskt upp . Tänkte gå och lägga mej om en stund igen :/ mår inte bra idag, sov inge bra heller .
Hoppas på att jag får hostmedicin idag, annars vet jag inte hur jag ska klara av denna natt :/ pappas hostmedicin är ju slut (mitt fel)
Aja det fixar sej nog .

Så äckligt jävla kallt idag :( så jag tänker stanna inne idag, eller jag lär gå ut med Sebastian senare :P klarar inte av att va inne en hel dag . HA ! Det fick ni som säger att jag är lat !
Behöver dock dra och fixa presentpapper för det har jag inte orkat göra än . Men det måste jag ju fixa innan tisdag !

Har inget att göra i helgen, blir väl film och sånt antar jag . Har några filmer på datan jag inte har kollat på än .
Brukar bli så för att jag kommer på att jag har filmer när det är för sent och jag är trött .
Hm, en helg utan öl, hur fan ska detta gå !? Länge sen jag hade en helg utan alkohol . Jävlar . . .

Mina nya töjningar har skickats :) så får se om jag får dom imorgon eller på måndag . Spelar inte så stor roll faktiskt . Bara jag får dom nån gång så är jag nöjd, har ju inte betalat dom än så det går nog bra ska ni se !

Smell you later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0