- Lägg ner, direkt .

Asså, nu gnäller folk om att man inte bryr sej om Sverige om man inte "diskuterar" det på fucking Facebook . Visst jag kan diskutera det, men inte fan gör jag det på Facebook .
Det är klart man bryr sej, men ser man bara massa jävla gnäll så tröttnar man faktiskt på skiten !
Jag skiter faktiskt i vad folk tror om mej just nu, joo jag bryr mej faktiskt, annars skulle jag fan inte röstat . Men jag tänker inte gnälla om det, ge mej en riktig diskution öga mot öga så kan jag göra det, men inte på Facebook eller någon annan stanns på nätet .
Men vafan, skriver man något på Facebook om valet, att man är missnöjd, så får man ju uppmärksamhet där och det är ju bra . . .

Har inget mer att säga än att jag är trött på "diskutionerna" på Facebook och folk tror att man inte bryr sej om man inte "diskuterar" det .
Men jag bryr mej, jag tycker verkligen inte om vad som har hänt, Sveriges befolkning borde skämmas över vad dom har gjort, men inte fan tänker jag gnälla överallt om det ! För det gör ingen nytta .
UT PÅ STAN ELLER NÅGOT ANNAT OM DU VILL HA DIN RÖST HÖRD ! (Va inte så jävla fega)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0