- Men, neje !

HA ! Kom på en grej igår kväll, vilket kanske inte är det bästa . Men vad ska jag göra ? Kan inte riktigt styra mina känslor :S

Var precis inne och duschade, riktigt jävla skönt kan jag ju säga !
Mår inte riktigt bra idag :/ hög feber och riktigt jobbig hosta . Mina ögon är så sjukt röda och dom svider som fan :( Kanske inte va det bästa att åka till Skövde igår, fick ju gå ända upp dit !
Men jag hade faktiskt trevligt, riktigt gött att komma dit igen, lugnt och skönt, vissa stunder iallafall när han inte töntar sej och försöker få uppmärksamhet ;P

Vet inte om jag ska till Sabina idag, hon har inte hört av sej . Så får väl se, vet inte ens om jag orkar :/ kom knappt ur sängen idag :/
Hoppas på att säsong1 av Jersey Shore blir klart idag så jag kan kolla på det ;) älskar det !

Ska försöka komma till Skövde en sväng med min pappa i veckan så jag kan köpa extern hårddisk och ny leksak :] ska få tag i lite nya kläder med :P

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0