- Min tvättdag

Japp, idag ska jag tvätta :/ bara för att det bara är jag hemma, eller min syster är hemma och är "sjuk" . Jaa joo tjena att du är sjuk !
Men vi ska börja tvätta vid 2 och mina päron jobbar så jag får göra det för jag är den duktiga dottern :] Joo eller hur XD

Annars vet jag inte vad som händer idag, frukost ska jag få i mej, pencillin tablett nr7 ska ner med (BARA EN DAG KVAR !) kanske skule duscha med ?
Rätt tråkig dag kan jag tro .

I helgen blir det inte Oktoberfesten :/ vill satsa på att bli helt frisk och Marie är förkyld så hon ska oxå satsa på att bli helt frisk :) Men förhoppningsvis nästa helg så blir det Oktoberfesten !
OBS ! Denna Oktoberfesten är då i Skara, vi ska inte åka till Tyskland OBS !

Nee, frulletime !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0