- Mitt huvud sprängs !

Va ju hos läkarn i måndags och han sa att jag hade förstora mandlar, det va en inflamation men det kunde läka av sej själv . Sen gjorde jag ett halsprov och sen när jag kom in till läkarn igen så sa han att jag skulle göra ett till blodprov och sen skulle alla prover jag gjorde skickas till Skövde för att odlas .
Så jag antar att det inte kommer att läka av sej själv, vilket märks . Det har blivit värre i halsen, det känns att det är en inflamation . Nej, det är inte smittsamt så ta det lugnt .
Antar att dom ringer i veckan och ger men pencelin eller antibiotika .

Idag åkte släkten hem ÄNTLIGEN ! Skönt att få lite lugn och ro faktiskt :)
Har inte vart ensam sen i tisdags ! Så nu kan jag sitta och ta det lugnt utan att det är massa ljud överallt .

Ska väl inte göra nåt idag, blir nog rätt dött som vanligt . Men rätt bra för jag mår inte bra idag, huvet gör döont, feber och hostar . Hade tydligen hostat inatt med, men det hörde inte jag .
Vet inte vad som händer imån, duscha kanske, eller kanske skulle ta och duscha nu ?
På måndag ska jag upp tidigt för att dra till psyk, på tisdag ska jag oxå upp tidigt för att dra till soc . Vet inte vad som händer av resten av veckan faktiskt .
Har inga planer alls ! Men det är ju inget ovanligt :P

Nee, jag går fan in och tar en snabbdusch :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0