- Neefyfan !

Vaknade kl7 idag, mycket lyckat :/ vet inte varför jag vaknar så sjukt tidigt, sover ju knappt något på natten, helt mongo vafan .

Idag ska jag bara till psykläkarn, men det är kl15 så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tillsdess :/
Kan väl kanske ta en sväng till systemet, eller så tar jag det imorgon . Aja, får väl se . Hatar att inte ha något att göra !

På lördag blir det Skövde för lite klädshopping :) Vet redan vad jag ska ha :] rutiga långkallingar, star wars t-shirt och en tröja ;)
Behöver dock en jacka, men det är så äckligt dyrt ! Och jag är så fult bredaxlad så jag måste ju hitta någon på herravdelningen som inte ser allt för maskulin ut . Rätt störande .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0