- Sjukan

Va nyss på sjukan och gjorde massa tester, kissa i en burk, 2 blodprov och fick en tops i halsen .
Men inte fan fick jag nåt svar på vad det är för fel . Ska dit igen när dom har odlat klart . KulJul .

Hade fått ett sms av Marie när jag sov, gulligt av henne att säga att allt gick bra på första skoldagen :) Annars skulle jag faktiskt frågat !
Ska väl inte göra något speciellt idag tror jag, äta och sen söva :P det vanliga . Eller jag ska ladda ner mer Jersey Shore :] älskar det ! Kolla på 3 avsnitt inatt så det blev lite sent ;P Sov riktigt dåligt för att jag va så nervös för sjukan :( Bajs då

Vet inte riktigt vad som händer i veckan heller, kanske blir en liten tripp till Skövde . Det va länge sen nu :/
Duscha måste jag göra med ! Det va oxå ett tag sen ;P Eller i fredags tror jag .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0