- Snor, hosta och förstora mandlar

Vakna kl8 för att jag hosta som en idiot ! Gick och la mej vid 10 igen och vakna vid 1 :P Redigt gött
Gick och la mej efter maten med, med lite hostmedicin i mej :) morfin is tha shiet !
Ska ta lite sen vid 11 för att sen söva, upp tidigt imorgon för att dra till psyk, ÄNTLIGEN !
Upp tidigt på tisdag med för att dra till soc, då bad jag mamma följa med för jag tror inte detta kommer gå bra alls :/ psyk förstör allt !

Annars ska jag inte göra nåt i veckan, eller vänta på att sjukan ska ringa så jag kan få nåt för min äckliga förkylning och mina stora mandlar . Viste inte att man kunde ha förstora mandlar .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0