- Snorigt värre .

Vakna med en igentäppt näsborre, inte trevligt alls må jag säga ! Och jag hade ingen lust att snyta mej så jag har knarkat nässpray :P
Nu är det bättre iallafall, dock början hostan vakna från sin morfinsömn :P vilket inte är så trevligt, men va ska jag göra ? Kan inte ta hostmedicin, ska ju till Niklas . Kan ju inte somna där ! Måste till Ö&B med, schampoo och kolla en till grej .

Imorgon ska min mor följa med till Soc för det är hon som har pratat med Niklas, får se hur detta går :/ antingen åt helvete eller så väntar hon till nästa vecka då läkarn kommer tillbaka (om jag får någon tid)
Hoppas att Niklas kan fixa detta istället, skicka det jävla intyget hem så jag kan ge det till Leona så jag kan få lite pengar . Vill ju till Ullared vafan !

Nee, nu ska jag se om kaffet är klart snart .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0