- Sofistikerad lördag nästa !

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, duschat :P vilket verkligen behövdes ! Uscha
Var hon handlade förut med, 2flaskor vin, 10öl, bröd, bok, skvaller tidning, glass och cigg :] Min helg är räddad !
Om jag köper eget bröd så får jag ha det ifred (hoppas jag !) tycker inte om när folk tar mina saker faktiskt, väldigt störande . Och det känns redigt gött att kunna köpa min egna mat så jag slipper känna mej som en snyltare hela tiden :/

Imorgon kommer Marie för en sofistikeradkväll med vin ;] vi är så sjukt sofistikerade vi 2, ni kan inte förstå detta ! Haha sikken lögn !
Men det va sjukt länge sen jag träffade henne så jag bestämde mej för att bjuda på lite vin :) Vem vet, kanske köper en ölkorv till henne med :O

Nu ska jag snart äta, har glömt att göra det idag, igen :/ så min mage hatar mej lite smått just nu .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0