- Usch sikken dag !

Det blev ju då en tripp till Niklas idag, satt där en timme sen bar det iväg till Ö&B . Köpte vantar, tavelhylla, kallingar och shampoo .
När jag kom hem så gick jag och la mej en stund . Va så jävla död, sov typ inget inatt :/ blir så när jag ska till Niklas, så jävla nojjig jämt . Men det gick bra .
Städa lite precis, bytte sängkläder med, men jag hittar fan inge lakan :S Jävligt störande, men får fixa det sen .

Imorgon blir det Soc, annars inget skulle jag tro . Ska prata med henne om lägenhet faktiskt, så jävla trött på att bo hemma, får fan panik ! Trångt och jävligt . Aja, det fixar sej .

Nee, nu är det rökdags !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0