- Woho, inge mer penicillin !

Idag var då sista dagen jag tog penicillin ! Jag är så glad :] kan dricka öl igen ! Jag har faktiskt skött mej svin bra, inte en droppe alkohol :)
Men imorgon tänker jag då ta mej fan köpa öl ! :] HAPPY HAPPY !

Kunde sovit längre idag men visst fan vaknar jag vid 10 ! Hade dock svin svårt för att somna, tänker så jävla mycket . Hatar det
Sjukt jobbigt när man aldrig får några svar från människor, det ända jag vill ha är ett ja eller nej .
Aja, vet inte vad jag ska göra mer idag . En dusch blir det iallafall ! Väldigt snart ;P kan inte påstå att jag luktar så gött just nu XD

Min far ringde sjukan förut, men dom kan tydligen inte ge mej den bra hostmedicinen för jag har astma . Ursäkta, men jag tog av min pappas förut och då dog jag inte så varför skulle jag dö nu ? (inte för att jag tror att dom menar att jag skulle då, men ändå)
Så jag har suttit och kollat runt som en idiot och försökt se vilken inhalator jag hade förut, ofta jag kommer ihåg det nu, det va fan 2år sen jag hade en :S
Jag vill ju bara ha en hostmedicin som funkar, så jag slipper den här förbannade hostan ! Trodde den va borta när jag vakna för då hosta jag inte, men som alltid så hade jag fel, den är fortfarande kvar :(

Om någon har tråkigt i helgen som vill umgås med en hostande Berit får gärna höra av sej ! Men jag tänker inte följa med ut på krogen eller något sånt, måste fan bli frisk nån gång !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0