- Bad decisions

Misslyckanden
Idag hade vi en föreläsare på skolan som berättade om sin son som tog självmord 2005 . Det va så sjukt jobbigt att lyssna på men mycket intressant .
Hans son hade sagt att han inte ville misslyckas mer, det fick mej att tänka på mina misslyckande .
Tänkte även på hur mycket jag har sårat endel människor som jag älskar, sagt till dom att jag inte vill leva längre, gjort dom oroliga över det . Känner mej hemsk för det, som en riktigt dålig vän .

Mina misslyckande
- Hoppat av skolan 4 gånger
- Olika typer av beroenden
- Inte kommit ifrån ett beroende
- Har fortfarande en ätstörning
- Låtit mej själv bli manipulerad av någon

Detta är faktiskt något jag inte har tänkt på innan, hur mycket jag har misslyckas . Det kan va en av anledningarna till att jag är deprimerad och har ångest .
Jag intalar mej själv varje dag att jag mår bra även fast jag inte gör det, vill må bra varje dag, vill inte ha dessa tankar som snurrar runt i min skalle, vill ha ett vanligt liv med vanliga tankar .
Slippa äta tabletter varje dag, men måste äta tabletter för att inte humörsvängningarna ska komma tillbaka som en smäll, dom är inte trevliga för andra människor .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0