- Isbjörn

Fan att jag ska vakna tidigt varje dag ! Har ju lov då borde jag fan sova bort halva dagen och sitta uppe hela natten . Men det spelar fan ingen roll när jag går och lägger mej, vaknar mellan 8-9 :/
Får väl se vad som händer denna dagen då, sitter och funderar vart solen är just nu . Jag vill sitta ute och öla tills jag däckar på gräset :) Mys

Igår kväll så satt jag och spelade Batman i ca 2timmar :] mys ! Drack ju självklart öl med, ingen aning om hur många jag drack men jag somna förbannat gött sen iallafall !
Fattar inte riktigt vad jag gör när jag sover men kuddarna ligger hur knas som helst och töjningar är borta ur örat, hm ?
Jag är riktigt jävla fest sugen ! Men alla är party poopers :( Bläääh !

Bjuder på en fyllebild !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0