- Skatjävel

Middagen och firandet igår var riktigt trevligt :) Alkohol, älg, kladdkaka och jordgubbar var extremt uppskattat av mej ;P Mumma !
Va väl hemma vid halv11 kanske ? Nåt sånt iallafall .
Älg är nog det godaste inom kött som jag har ätit ! Fyfan va underbart ! Kalvstek är inte hälften så gott faktiskt .

Idag har jag inte gjort något speciellt, har bara sovit ca 2 timmar inatt :/ Så jag försöka sova lite nyss, men det va ingen större idee för då kom makarna Johansen hit och skrek :P
Självklart hade Lill-Britt sett på min facebook att jag behövde städa och rensa min gaderob så han skrek på mej så jag fick inte sova :P
Dom drack lite kaffe och snacka lite skit sen drog dom .
Snart börjar nog far min att grilla :] Jösses vad jag har längtat till grillning ! Nu är det ta mej fan vår :)


ETT MÅSTE ATT LYSSNA PÅ !



Smelly you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0