- Sork

Nästa vecka :]

Happ, idag var det tillbaka till skolan :/ nee inte så jävla roligt faktiskt .
När man har tagit det lugnt i solen en vecka så är man inte så pepp på att gå tillbaka till skolan och försöka lära sej nåt .
Men det är bara 4veckor kvar :) Fast nästa vecka blir det inga direkta lektioner, det är ju hemmaveckan så det blir nog soft !
Sen går endel dagar bort för vi ska göra annat, riktigt jävla nice må jag säga ! Slippa sitta och plugga :)
Så jaa, snart är skiten slut . Sen har jag sommarlov mellan 27/5 - 25/8 :] Så jäääävla nice !

Vet inte vad man ska säga mer faktiskt, händer ju inte allt för mycket just nu . Har namnsdag idag :) Lite trevligt
HA ! Har köpt the sims3 :P Fan va roligt det var att spela ! Har jag inte gjort på flera år :P

Säg till om ni vill joina med till strippklubb när jag fyller år !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0