- Zebrafisk

Japp, då vart man i Axvall igår kväll igen :P Jaa, jag va svin full som vanligt, jaa det va as roligt :)
Ett sår på fingret för jag stoppar alltid i det i hålet på ölbruken så jag skär mej, har ett stort bitmärke på armen som Jakob gav mej . Så går det till på fester i Axvall !
Caroline och Linnea va där med :) Bjöd in dom så det blev lite mer folk, dom hade oxå trevligt, hoppas jag :O
Kan ju inte påstå att jag kommer ihåg så jätte mycket :] som vanligt !
Vet inte när jag kom hem, bryr mej inte heller . Jag är inte helt nykter än :P Perfa !

Ikväll blir det kalas för min kusin hos henne och hennes sambo, kanske blir trevligt, den som lever får se !
Har ju nåt att göra iallafall, annars skulle jag ju bara suttit och glott på film .
Gillar inte att va hemma därför är jag nästan alltid i Axvall på helgerna och super skallen av mej :) Fast det kanske ni redan har fattat

Jaa, det va väl allt för mej !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0