- Åka bilen !

Sista riktiga lektionerna för i år är avklarade ! Får se va jag får för omdöme och vilka behörigheter jag får :P Riktigt nervös för svenskan ! :/
Imorgon är det julfest, men otroligt nog så ska jag vara nykter faktiskt ;P Orkar inte dricka, trött som fan hela tiden, fattar inte varför :/
Men innan det så är det skola, förläsning :) Kommer folk från Tidaholm Anstalten och berättar lite för oss för vi har pratat om brott och straff nu ett tag . Kan bli intressant :)

Har faktiskt fixat alla julklappar, till Jacob, Sabina, mor, far, syster, Sammy och Marie :) Fast det är ju en jätte försenad födelsedagspresent till Marie ! Jag är så dålig ibland .
Behöver bara slå in detta så är det klart :) Dock behöver jag mer lådor, får fixa detta snart !

Det bästa med julen i år är att den blir kort, jag har ingen lust alls att fira jul :/



Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0