- Forever alone ?

Jag känner mej så extremt ensam nu när jag vet att alla jag umgås med och träffar varje dag har åkt hem till sitt lite överallt i Sverige .
Har verkligen ingen annan att umgås med här, tappat all kontakt med folk . Men det är svårt att hitta tid att träffa folk som inte går på skolan när jag pluggar så mycket som jag gör och jag har faktiskt försökt att träffa andra människor men det verkar inte finnas någon tid .
Vafan ska jag göra på lovet ? Sitta hemma och vänta på att skolan börjar igen så jag får träffa folk igen ? Det verkar inte mindre sorligt än så :/

Hatar verkligen detta, tror inte detta lovet kommer bli någon höjdare direkt tills jag hittar något att göra .
Får försöka komma på något att göra på dagarna annars kommer jag isolera mej själv och så kommer det gå åt helvete när jag börjar skolan igen :/

Underbar låt ! Får tårar i ögonen varje gång jag lyssnar på den



Smell you later

Kommentarer
Postat av: Sandra

kom till mig, Jag ber dig!

2011-12-23 @ 00:14:42
URL: http://sandrakafka.blogg.se/
Postat av: Therese

Om jag kunde så skulle jag göra det !

2011-12-23 @ 02:03:33
URL: http://beritsilfver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0