- Jag hade inte bangat !

Igår va det julfest och jag va nykter, hade rätt trevligt, sjukt trött va jag bara :/
Kom på att man luktar nog rätt mycket alkohol när man dricker xD Sånt känner man ju inte själv när man dricker liksom, men helvete va det stank xD
Åkte hem vid 22 efter blöta halvnakna kramar, skratt, gäspningar, ointressanta diskussioner, loka drickande, lite smått abstinenes och sådant :P
Men jag ångrar väl lite att jag inte drack, kanske hade fått lite sällskap hem xD Fast nee ! Eller ? :O
Gick och la mej vid 23 igår, riktigt skönt ! Somna direkt :P

Idag har pysslat lite bara, försökt sova bort min feber men det gick inge bra :/ Hoppas att den är borta tills på måndag i alla fall ! Då blir det ju middag och bowling med klassen :)
På tisdagen är det innebandyturnering och på onsdag är det avslut, känns riktigt jävla skönt må jag säga !
Sen försvinner ju dock alla :/ Har verkligen ingen att umgås med här förutom folket i skolan :(
Forever Alone ? Oh fuck yeah !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0