- Juste !

Fick ju mitt intyg i onsdags, men jag öppna det inte direkt faktiskt :P Riktigt jävla nervös !
Jag vann även en julklapp ;P Det va mintchoklad, inte lite heller ! Jag som ska sluta äta sånt, fan va lyckat !
Efter avslutningen så gick jag hem till Jacob och kollade på Smurfarna och Hostel 3 :) Rekommenderar verkligen att se Smurfarna ! Om man är barnslig ;) Hostel 3 va väl inte mycket att hänga i granen precis som dom andra filmerna ;P Men lite små obehaglig
Innan jag skulle gå så fick han sin julklapp, fick muta honom med en flaska morgan så han inte skulle öppna den före julafton :P Han är som ett stort barn ! Får väl se när jag har råd att ge honom den, fast han kommer inte tillbaka till Axvall på ett tag så det fixar sej nog .
Sen bar det av hem för att äta lite, öppnade intyget men sen så gjorde jag inget speciellt på kvällen . Drack några öl och spelade lite Alice :] Älskar det jävla spelet ! Dock blir det svårare hela tiden :/ Men det kommer ju troligtvis vara mitt tidsfördriv detta lovet för jag har inget att göra .

Btw, jag har behörighet i: Svenska A, Natur A, Engelska A, Matte A, Religion A :)
Det är bara Samhäll A och Svenska B kvar för att ha alla grundämnen klara ! Det fixar vi nästa år :) Fixar troligtvis även Matte B också och kanske Matte C ? Njaa !

Hm, det va nog inte många som trodde jag skulle klara av detta inte ! IDIOTER ! In your face !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0