- Kör på bara !

Idag åkte jag stora bilen med Jessica och Jacob :D Hon skrämde nästan ihjäl mej först för hon stog precis brevid mej när jag pratade med Erika :P Så sa hon att hon tyckte att jag skulle följa med till Skara med henne och Jacob, och klart gjorde jag det ! Saknar Jessica !
Kom typ 20 minuter försent till lektionen :P Men det va hennes fel !
Åkte hem sen, åt lite, sov lite, plugga lite matteB (som vanligt), kolla lite tv och nu ligger jag under täcket i soffan :) inte helt fel faktiskt !

Schemat imorgon:
6.30-7.15 Dricka kaffe hemma
7.25- 7.35 Åka bussen (förhoppningsvis så kommer den i tid !)
7.40-8.20 Dricka kaffe i mässten
8.30-10 Samhäll med Samuel
10-10.20 Röka !
10.20-12.20 Samhäll med Anneli, fika
- Sen hämtar mamma mej för att dra till herr psykolog
13-? Prata om skolan, känslor, sömn, mat, ångest och så vidare
Sen bär det av till systemet, hem och städa sen in i duschen ! Då är det ju så att jag hoppas på besök imorgon, beror ju lite på vädret, ska ju tydligen bli storm :/


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0