- Lite kul :)

Fredagen: Först va jag i skolan, sen hem och sov i några timmar :P Åt lite mat och sen sov några timmar till xD
Åkte sen till Axvall för att dricka lite ! Hade rätt kul :) Åkte hem med halv2 bussen, hem, åt lite och sen sov :P

Lördag: Vaknar och är bakis ! Det va bättre förr när jag aldrig blev bakis :P När jag kunde dricka och blanda hur mycket som helst :D underbara tider ! Men nu är det illa, dricka jag några starköl så vaknar jag bakis :(
Min mammas moster kom igår med, hennes son va med också . Gjorde inte allt för mycket igår, låg i soffan, spela lite och jaa, det va väl det :P

Söndag: Idag ska jag inte göra så mycket hade jag tänkt :P

Nästa helg får jag nog lite besök från Göteborg :) Det gillas ! Det va faktiskt 3 år sen vi träffades senast
Men jag tror nog min mor är nog mer uppspelt för att han ska komma än mej ;P Han är favoriten

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0