- Massa pyssel !

Efter jag hade gett lille Sammy en tavla med spöket laban (av lera) så fick jag beställning av Mikaela och Sebastian :P Så jag har gjort labolina och lite små saker som jag idag ska limma fast i en tavelram och lite sånt :)
Det är roligt när mitt pyssel uppskattas ! Det har vart några som har sagt att jag borde sälja mina saker, men jag vet inte :/ Det är svårt att hitta tid att pyssla sen jag börjar skolan, blir inte allt för mycket pyssel då faktiskt ! Bara några armband kanske men inte mycket mer än så :/
Kom nyss hem efter ha vart runt i hela "stan", ÖoB, jysk, ugglan, systemet och willys :P Va ju tvungen att köpa en morgan till Jacob så han inte öppna sin julklapp för tidigt ! Köpte några öl till mej själv också ;P
Jag har då inte vart på systemet på jätte länge men inte fan fick jag visa leg ! Helvete då, ser jag så gammal ut ? :( Joo men tydligen !

Nyår har fixat sej :D Blir att va i Axvall och fira med Jacob :) Fick allt hem honom tidigare så han kommer hem imorgon, blir väl att åka dit en sväng kanske ? Hämta mina öl :]
Ska försöka få hit Marie också så hon får sin jätte försenade födelsedagspresent, va ett tag sen jag träffade henne faktiskt . Men så är det .

Julklappen till Sammy :) Lånad bild av Mikael ;P


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0