- När inget funkar

Vafan för man när alkohol inte funkar längre ? När alkoholen inte raderar ditt minne ?
Vill verkligen att jag ska glömma bort dej ! Orkar inte ha dej i mina tankar 24/7 längre, blir ta mej fan helt galen på detta ! Hatar det
Nu när jag har lov och inte behöver tänka på skolarbete så tänker jag mer på andra saker, som på han "den där" . Han springer runt i mina tankar dag och natt, kan verkligen inte sluta tänka på honom .
Saknar allt med honom, rätt sjukt egentligen .
När jag ser någon bild på honom så hugger det verkligen i hjärtat på mej, varför sabbar jag allt jämt ?!

Jag låter den nervösa sidan av mej att ta över även när jag verkligen gillar personen, hatar mej själv så sjukt mycket ibland . Varför kan jag aldrig ta det steget jag vill ta ? Vafan är jag rädd för ?!
Är väl fortfarande rädd för att bli sårad, men det blir jag ju iaf så varför tänker jag på det ?
Förstår mej inte på mej själv ibland, funderar ofta över hur fan jag tänker . Kommer dock aldrig på ett vettigt svar på alla dessa frågor som jag ställer mej själv .

Jag känner mej ensam och misslyckad


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0