- Och så va det julafton

Jag vill egentligen inte fira jul men jag gör det endast för folk blev lite små griniga på mej och så vidare !
Anledningen till att jag inte vill fira denna dag är för att jag är ingen familj eller släkt människa, helt ointresserad av att sitta vid ett bord och äta och prata om saker jag inte har en aning om .
Nee, detta är inte min grej faktiskt . Nästa år blir det att fira jul med öl :)

Sitter väl mest och väntar på Kalle Anka så jag har något att göra ett tag, måste ju dock klä på mej lite snart men det fixar sej !
Platta håret måste jag göra med, ser ut som ett jävla troll xD Inte vackert ska ni veta ! Men det blir enkelt i år, tröja och mjukisar :P Ser ingen anledning till att klä upp mej, detta är en helt vanlig dag förutom att det är tomtar och ljus överallt (förutom i mitt rum)

Pratade nyss med Sabina :) HAPPY ! Hon kommer ner till bonneland imorgon :] Ska äntligen få träffa denna underbara människa ! Hon är så otroligt saknad <3



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0