- Snart ett nytt år

Om några timmar så börjar ett nytt år med nya utmaningar, fester, vänner, skratt, gråt och mycket mycket annat ! Får se hur detta år blir då, 2011 va rätt okej faktiskt .

Mitt 2011
-Klarat av mina egna utmaningar, endel som jag har varje dag
-Träffat massa nya människor, endel människor som jag inte vill leva utan,
-Klarat av skolan, fick dom behörigheterna jag hoppades på
-Fått människor att bli stolta över mej
-Unvikit alkoholförgiftning, otroligt nog !

Det nya året super jag in med Jacob och lite andra :P Söp igår, inte bra ! Vakna i hans soffa och va fortfarande inte nykter xD Riktigt jobbigt ! Men far kom och hämta mej vid 10 så va det bara att åka hem och äta lite och sen ligga i soffan och dö av huvudvärken från baksmällan xD
Somnade nästan vid bordet i köket när vi satt och pratade med grannen :P Mamma tvinga nästan mej i säng, sov fram till maten va klar . Det blev oxfile :D om nom nom ! Nu ligger jag i matkoma i min soffa :P Ont i magen har jag med för den delen, fast det brukar jag har när jag har ätit xD

Btw, sålde min första tavla igår . Ska göra föreldrarna nästa vecka, en beställning av Mikaela :)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0