- Snart så !

Om 4 riktiga skoldagar, lördag-söndag och sen 3 slappdagar så är det jullov ! :D Jag längtar otroligt mycket !
Skrev nyss ut allt som ska lämnas in imorgon, samhällen och hälsasaken om alkohol . Nu vet jag hur skadligt det är att dricka alkohol :P FARLIGT ! Höhö

Idag va en sån ovärd dag i skolan, först så pyssla vi ihop en smällkaramell, info fika och sen film . Eh, har inte gjort ett skit idag alltså .
Fick reda på att vi skulle ha Samuel hela dagen imorgon . Men varför !? Jag tycker det räcker 4 timmar i veckan ! Men jaja, får väl se . Redovisning imorgon vafan :/
Hoppas att veckan går fort för jag vill ha lov, slippa gå upp tidigt och slippa massa skolarbete . Stressad och trött som fan :/ Inte bra

En liten konversation från förra terminen:
Jag: Fan, trodde du sa att du hade kissat på dej !
Sandra: Nej det har jag redan gjort !
Jag: VA !? HAHAHAHA xD
Sandra: Nej ! Inte så !

Jag saknar Sandra <3

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0