- Clownfisk

Jaha, bowlat då, gick ju rent åt helvete :P jag förlorade så jag blev allt lite små grinig !
Skulle ju egentligen gymma eller simma nu då, men fuck heller ! Jag är för klen för sånt ;P
Annars har det inte hänt allt för mycket denna dagen, kommer la inte hända så mycket mer heller . Ska in i duschen sen tänkte jag :P behövs fan .
Imorgon är det ju skola som vanligt då, men bara 2dagar kvar till lov ! Helt jävla underbart må jag säga :]

Jaa, jag ska försöka sluta säga "eller" efter jag säger saker som "är du dum eller" Det har man fått lite klagomål på :P Men vi pratar så här nere i bonneland men jag ska allt försöka få bort det !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0