- Gam

Denna långa skoldag är äntligen slut ! Fast det har faktiskt gått rätt bra :) Men segt att börja halv9 till 4 :/
Dock fick jag lite panik för att vi tydligen skulle lämna in religons uppgifterna ! Fick reda på det på morgonen . Så när den lektionen kom så fick jag springa till datan och ta fram en artikel om islam :P Skriva sammanfattning om den och sen mina egna åsikter, sen vart det klart :D
Det va tillochmed 20minuter kvar av lektionen, det ni ! Jag kan allt plugga när jag vill ;P

Har inte hänt allt för mycket idag, min älskade lärare Titti klär alltid av sej lite när hon kommer till mej ;P Eller en knapp går upp på hennes tröja varje gång :P
Hon är ta mej fan den bästa läraren jag någonsin har haft ! Hur jävla skön som helst, men jösses va hon kan va vulgär i munnen ibland :O vet inte hur många gånger jag har blivit generad när hon säger endel saker :P Är inte van vid att äldre lärare säger sånna saker :P

Imorgon är det 3timmars naturkunskap :/ Segt som fan men det brukar gå bra iallafall . Roffe är fan bäst han med, hur skön som helst !
Lätt att prata bort honom med för den delen :P men det är roligt, han har vart med om så mycket i livet :) lille Roffe .
Sen äntligen är det helg ! Så jag har längtat till denna helg, länge sen jag längtade så mycket :]

Jaa förlåt att jag bara skriver om skolan hela tiden men jag gör ju inget annat på dagarna ! Jag äter, sover och pluggar, det är mitt liv just nu faktiskt .

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0