- Grizzly

NU ÄR DET EN VECKAS LOV ! Lovely ^^
Ingen aning om vad jag ska göra men massa alkohol blir det iallafall !
Har bestämmt med min lille Alex att vi ska spela tv-spel och dricka :) I helgen är han hos far sin .

Tappade min tele i bilen i morses :( Fick lite panik faktiskt, länge sen jag va utan en tele en hel dag :O Haha nee, men från 8.15 till 12.10 :P
Men efter skolan gick jag till mor och hämtade den, självklart så va min lille Alex med :P
Va ju inte helt säker på att den låg i bilen så fick panik, man vet ju då aldrig med mej, klantig är ett av min namn :] men jag tappar den inte i toan iallafall ;)
AH ! Blev hel störd på bussen idag :( Tog 203 Falköping efter jag kom till Skara för jag hade ingen lust att gå hem i detta vädret :/
Tryckte på stoppknappen så den skulle stanna utanför mej då, men så fan heller att hon stannade ! Fick gå fram och säga till så fick jag gå av i rondellen XD Slapp ju åka till Falköping iallafall ;P

Inte bra att inte äta frulle innan man ska till skolan, jösses vad snurrig jag va :/ Så jag åt det första jag gjorde när jag kom hem . Sen blev det fan sängen, kom upp för en timme sen :P
Kunde inte somna för jag frös så sjukt mycket :/ men det va redigt nice att bara få ligga där en stund :)

På måndag på alla hjärtansdag så ska jag och Marie mysa :] <3

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0