- Jävla Marie !

Min älskade vän Marie utmandade mej .

Hur länge har du bloggat?
- Enda sen början av 2009

Hur många bloggar läser du dagligen?
- Hm, det är nog bara Maries :P 

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
-  Dagboksbloggar  

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg eller tänjs den gränsen med tiden?
- Vad är en gräns ? Nemen jaa, skriver väl inte allt .
 
I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
- Skiter väl i bekräftelse, lite små kul att skriva vad man gör på sina onödiga dagar !

Har du träffar människor IRL, efter att ha träffat dom via bloggen?
- Nopp

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
- Om livet kretsar runt sin blogg så jaa .

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
- När ingen vill läsa om mitt tråkiga liv buhu

Bloggar du om två år?
- Det gör jag säkert ! Har inge bättre för mej :)

Jaa, det va det .

Kommentarer
Postat av: Marie

hihi :)

2011-02-16 @ 13:19:29
Postat av: Patrik

Du vet alltid jag läser :) trevlig helg.!

2011-02-19 @ 12:16:20
Postat av: Patrik

"(att) jag alltid läser" ska de ju såklart stå..!

2011-02-19 @ 12:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0