- Lodjur

Då får vi väl se hur vi klantar till detta då, dock känns det redan som att jag har förstört det :/
Så nu tänker jag hålla käften och se hur det går, sluta va så tjatig och gnällig .

Vaknade vid 10 idag, rätt segt faktiskt . Gjorde det vanliga, drack kaffe och rökade .
Tog upp datan och slängde över min musik från pappas externa hårddisk till min data, ska slänga över det till min externa sen tänkte jag . Har ju nåt att göra iallafall !
Annars blir det väl en lugn dag, film ikväll "Fight club" :) sjukligt bra film !
Gick och la mej lite förut så jag vaknade nu, rätt skönt . Hade ju inget bättre för mej iallafall .
Igår gjorde jag inget heller, hade hoppats på sällskap men det skulle jag inte gjort .

Nee, skiter i detta nu .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0