- Mungo

Hm, har inte hänt något speciellt idag . Hade bara en lektion, hälsa & livsstil . Pratar om könsskillnad eller va det heter, rätt intressant .
Då kom vi in på ämnet snus, lössnus är så jävla vidrigt ! Usch, satt där och såg allmänt äcklad ut och det tyckte Titi va as kul ! Det är då en av mina lärare, skön som fan :P
Vi skulle egentligen haft klassråd med men Anneli skulle göra något med bilen så vi slapp det :] verkligen inte ledsen över det ! Kom hem en timme tidigare än vad jag skulle göra ^^
När jag kom hem så slängde jag i mej lite mat, gick ut med Sebbebastian och sen söv faktiskt jag lite . Det va svin länge sen jag gick ut med Sebastian :/ Men jag är ju aldrig hemma längre så det är väl inte så konstigt .

Nu är det bara 3dagar kvar till lov ! Dock ska vi bowla och gymma imorgon, visst jag kan skämma ut mej lite på bowlingbanan inga problem, men jag tänker fan inte gymma ! Jag är mycket lat .
Hm, vad händer mer i veckan tro ? Inget tror jag .
Hör av er om ni vill hitta på något nästa vecka för jag har ingen speciellt för mej, måndagen är jag upptagen :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0