- Myrslok

Hemma idag för jag är äckligt förkyld och har feber :/ men jag tänker gå imorgon oavsett hur jag mår, tänker vila mycket idag .
Igår hände väl inte allt för mycket, skolan bara . Vart rätt irreterad i skolan men det orkar jag inte skriva om .
Som sagt, tänker inte göra något idag . Så störande att ha ont i huvet och ha svidande ögon, det rinner som fan från mina ögon, nasty .
I helgen hoppas jag på att få åka till Skövde en sväng, behöver komma bort från Skara lite så trött på att bara pendla mellan Skara och Axvall varje dag .

Jag behöver få förslag om vad jag kan rita på teckningslektionerna ! Har fan ingen aning :/ Behöver massor av förslag !

Beställt ny dator :]


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0