- Räv

Sitter och lyssnar på älskade Johnossi ^^ Funderar på att ta på mej ett par tofflor faktiskt, fryser om fötterna .
Idag ska jag bara få i mej lite mat och ska in i duschen en sväng med tänkt jag . Behövs som vanligt, I´m so fucking nasty !
Har beställt nytt tv-spel ^^ Batman - Arkham Asylum

Imorgon är det skolan igen, längtar jag verkligen inte till . Trött på skiten som fan ! Gnällig man är .
Har tecking första timmen, har skrivit ut 2 bilder på gamla mikrofoner, får se hur detta kommer bli .
Svenska grund och engelska har vi med, men jag behövde tydligen inte svenska grund sa min lärare . Men jag behöver mina timmar och så tycker jag själv att jag behöver det .

Min mage är inte som den ska, ont som fan ! Riktiga jävla kramper .
Men har en aning om varför nu, för mycket alkohol och kaffe . Men jag tänker inte sluta dricka för det !
Älskar både kaffe och alkohol :) Stark öl på helgerna och 3.5or på vardagarna . Det kommer säkert bli min död men sen när blev jag rädd för döden ?
Life's a bitch !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0