- Wallabies

Prata nyss med min mor i skolan så frågade hon om jag hade tröttnat och då svarade jag att jag va det . Den desperata följfrågan var: Men du ska väl kämpa igenom den !?
Seriöst, låt mej va . Jag har knappt sovit något på 3nätter och jag vill inte gå i skolan längre men jag måste .
Jag vet, svin töntigt att säga att man saknar sin frihet och att man hellre tråkar sönder hemma än att gå i skolan . Men nu är det så jag känner . Jag kan inte hålla käften så jag säger sånt jag vill få ur mej, sådetså .

Ska snart sova faktiskt, orkar inte va vaken . Sov när jag kom hem, det va inte helt fel men jag är fortfarande lika trött som förut .
Halvsov hela dagen i skolan, dock va då äckligt kallt så jag somna inte iallafall . Jävla skola som är iskall, seriöst !
Fick reda på hur många timmars frånvaro jag hade, bara 10timmar . Det är då ett rekord för mej själv, började ju 10januari och har bara 10timmar . Otroligt .
Blir väl skolan resten av veckan sen kanske man skulle dra härifrån och ta lite "semester" ? Kanske aldrig komma tillbaka ?

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0