- Anka

Fick då skjuts av Niklas hem igår :) Mycket snällt må jag säga, jobbig jävla göteborgare men han har sina stunder :P behöver ju inte träffa honom innan måndag !
När jag kom hem så åt jag lite sen så söv jag i typ 2timmar, vandra ut till Coop och fixa lite mys till kvällen .
Sen hem, vänta på mor, åt mat, drack några öl, vandra till Carolina :)
Hade väldigt trevligt må jag säga ! Film, godis, tjöt och mys :) min far kom och mötte mej, jag är mörkrädd så har ingen större lust att gå hem ensam förbi valhall !
När jag kom hem så gick jag och la mej, fan va gött !

Idag hoppas jag på att min kära vän Marie kommer :) men om hon inte gör det så ska jag och lille Alexander kolla på B-filmer :P min lilla reservplan kan man säga .
Ska nog ta en dusch nu min vänner !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0