- Bläckfisk

Igår så bakade jag och Alex brownies :) Dom blev rätt goda faktiskt . Slänger upp en bild på min fina dekoration senare :P
Jag är så sjukt trött, gick och la mej runt 11 igår men jag är fortfarande jätte trött . Kommer bli en underbart vecka i skolan, jösses .
Första lektionen imorgon är tecning med skolans skåning Niclas, ser inte fram imot det kan jag säga . Han är inte snäll mot mej :P Skruv jävel ! Får väl ta med lite hemmabakat och se om jag kan muta honom lite !
Bara 2 veckor kvar till lov ! Så jävla underbart .
Har faktiskt bestämmt mej för att försöka att va rökfri en hel dag, en onsdag eller torsdag . Dock får det ju bli i skolan så någon har koll på mej så jag inte röker XD

Jag vill att Marie ska komma hem så jag får höra allt om London ! Om hon har tid på onsdag så tänker jag gå tid på min håltimme !

Du är som bläckvard, bitter bläckfisk


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0